Tutaj jest miejsce na dyskusje i rady odnośnie taktyk rozwoju dla poszczególnych klas. W co pakować, kolejność profitów, jaka broń itp. Sprzęt może bardziej pasuje do tematu kwipunek, ale jest też ważnym elementem strategii rozwoju, dlatego o kombinacjach ulepszeń itp. też tu można dyskutować.
To ja tak żeby zacząć wątek. Ma ktoś pomysł jak prowadzić gwardzistę? Bo ja nie bardzo
Elasharr - ponury gwardzista
Herszt Veas
Offline
Członek Wiecu
Bladego pojęcia nie mam :-p
Jeśli chodzi o broń - osobiście bardzo dobrze idzie mi z dwuręczną kosą bojową - niezbyt wysokie ograniczenia poziomu i siły, a bardzo dobre pierdnięcie.
Jeśli ktoś się jeszcze nie zorientował:
Nagolenniki brzytwowe dodają do zadawanych obrażeń. Np. nagolenniki brzy...
obrażenia: 0-7
trafienia: +4%
uniki: +1%
obrona: 24:0
ochrona: 33%
Offline
Weteran
A z innej troszkę beczki powiedzcie mi czy oplaca się pakowac w obioe rzeczy: niesamowita zręcznosć i w krytyczne uderzenie...czy lepiej zdecydować się na jedną z nich? ogólnie w ktore profity warto inwestowac czas i pieniądze....
Offline
ogólnie to wszystkie mozliwe profity należy rozwijać lecz nienależy sie zbytnio spieszyć narazie ważne abyś rozwinął sobie wiedze o bestiach ćwiczenia no i profil "ja wojownik" co do tych pozostałych dwóch czyli niesamowita zręcznośc i krytyczne uderzenie to też są przydatne ale narazie mniej odczuwalne w tej fazie gry i nie kupuj profitu Strzelec wyborowy bo nie wiem czy on wogóle działa podobno działa tylko na wojnach które narazie są wyłączone
Offline
Członek Wiecu
Opłaca się kupować wszystkie profity. Nawet jeśli wydaje ci się, że nieweie dają, to z czasem nawet ten jeden punkcik może zadecydować o zwycięstwie. Jedynym pytaniem jest - trening zwykły, czy przyspieszony (ja większość staram się szybkim treningiem).
Jedynym wyjatkiem od zasady opłacalności profitów jest Strzelec Wyborowy, który w tej chwili nic nie daje i można go spokojnie olać ciepłym strumieniem.
Offline
Weteran
Z tego co wiem to nie działa kupilem go w IV erze:P i raczej tego błędu nie popełnię:) widząc co piszecie dochodzę do wniosku ze mam całkiem dobrą intuicje:P
dzięki
Offline
Z tego co pamietam strzelec wyborowy byl przydatny w wojnach podczas ataku na wasza gildie. Dawali lepsza celnosc baszta itp cos tam cos tam nie pamietam
Kiedys zaplakal swiat nad swoim koncem ale bylo za pozno oto jestem...
Offline
Asbagarin napisał:
a niech mi ktoś powie kiedy będą koszule spodnie itp ?? bo chcialbym się juz wyposażyc w jakieś inne cacka
Pewine po wakacjach;] chociarz może jeszcze w czasie wakacji. Bo to pewnie jest robota na kilka dni ale Wojtkowi się może nie chciać.;]
Ostatnio edytowany przez Ssighames (2006-06-25 13:14:06)
Offline
Veańczyk
Troszkę dziwnie chodzi się po Rivangoth bez spodni przyznam Ale mam nadzieje, że tak jak w IV erze przyjadą kupcy z nowym towarem
Offline
a ma ktoś pomysł na człowieka paladyna?? narazie chodzę z dwoma broniami, zastanawiam się czy nie lepiej tarcze kupić, bo druga broń troche obrażeń zadaje ;]
Statystyka Rasa Klasa Razem
Siła: 101 5% 0% 106+20
Zręczność: 24 5% 0% 25
Zwinność: 35 0% 10% 38
Wytrzymałość: 34 5% 0% 35
Żywotność: 29 0% 10% 31
czy może inne pierścionki kupić bo mam dwa do siły po 10 jeden,
imię trafienia uniki % trafienia Obrona Dmg
MichuL 155 147 51 196:1 (61%) 10-25
Bron II 138 - 46 - 5-12
mi wydaje sie to całkiem dobre ;]
hp mam 169
Żyj 100 lat nasz premierze
Tylko czemu w naszej erze
www.pajacyk.pl
Offline
Członek Wiecu
Mój pomysł dla ciebie:
1) kup 2ręczną kosę z brązu - bez dyskusji!!!
2) nagolennice brzytwowe ze stali!!!
3) 2 pierścionki do żywotności zamiast siły, z czasem może pierścionki do zręczności, ale teraz masz o wiele za mało hp.
4) reszta sprzętu - naramienniki - wojenne płytowe, hełm - barbuta z żelaza (potrzebujesz +1wytrzymałości), rękawice - turniejowe z żelaza lub folgowe ze stali, zbroja - skórzana lub ew. toga (docelowo ciężka skórzana), buty - wysokie kolcze (do nich też potrzebujesz 32 wyt.)
I powinno ci się o wiele łatwiej walczyć - zapomnij o drugiej broni (broń 2ręczna lepiej wykorzystuje bonusy z dodatkowego sprzetu) i tarczy...
5) Punkty - przynajmniej 1 do wytrzymałości (sprzęt oraz upadki) i sporo do żywotności (hp i upadki), trochę zwinności i zręczności, siły już nie podnoś...
Ostatnio edytowany przez killfactor (2006-06-26 21:27:15)
Offline
No to moze jeszcze mi ktos pomoze, bo mam maly dylemat. Narazie jest tak:
Siła 105 20% 0% 126
Zręczność 33 -10% 0% 29+20
Zwinność 29 -15% 12% 28
Wytrzymałość 25 15% 0% 28
Żywotność 71 5% 12% 83
Nagolenniki brzytwowe, naramienniki plytowe wojenne, przylbica, rekawice folgowe, zbroja skorzana, buty plytowe i kosa bojowa.
Teraz pakuje w sile zeby dokupic bulawe wojenna, ale co puzniej robic?? Lepiej zrecznosc czy zwinnosc, czy jeszcze cos innego??
Z gory dzieki za podpowiedzi
Offline