Członek Wiecu
Daj sobie wytrzymałość do przynajmniej 32. Jest z tego lepszy sprzęt a i przy tak niskim stacie szybiej ci kwadrat z tego rośnie (upadki)... Lepsza będzie chyba zwinność, chociaż trochę zręczności też się z czasem przyda.
Czyli plan jest taki - siła do 134, wytrzymka do 32, dalej trochę do zwinności i trochę do wytrzymki...
Offline
Siła: 100 5% 14% 119
Zręczność: 40 10% 0% 44
Zwinność: 43 10% 14% 53
Wytrzymałość: 55 0% 0% 55
Żywotność: 67 -10% 0% 60+20
ja obecnie wyglądam tak laduje jeden w wt i po dwa w siłę zr i zw życie dopiero doładuje na 40 o 7 punktów i tak co pięc lvl, poza tym od 39 lvl wzrośnie mi życie o kolejne 20 punktów z pierścieni więc nie wiem czy żadziej nie będę ładowac w zywotnośc i skoncentruje się na rozwoju, raz na 5 lvl, trochę wytrzymałości i trochę żywotności. a poza tym nie daleko mam do 40 lvl'u więc zbliża się kosa z mithrilu myślę, że do turnmieju będzie to małe cacko
Offline
Członek Wiecu
Wytrzymałka jest najbardziej potrzebna na początku (sprzęt i upadki). Z czasem spadnie jej znaczenie, a ważniejsza będzie żywotność... Róznica w upadkach rzęku 2 tur niewiele zmieni, a 100hp i owszem
Asb - nie podnicaj się tak tym cackiem - na potwory będzie fajne, ale na turnieju wszyscy twoi przeciwnicy też będą z nią latać
Offline
Weteran
co racja to racja:) zapewne wszyscy wiedzą ze taki sprzęcior daje rade więc mozna se spodziewac nawet niziołków z kosą z mitrilu:P... i myślę ze to co mówi killfactor sie sprawdzi czyli hp:P
Offline
Arius, nic sie nie martw. Bonusy klasowe w tej erze rosna co 5 lvl o 2% do poziomu 40% ( czyli 100 lvl ). Potem zaczynaja rosnac 10x wolniej czyli 1% co 25 lvl. Nie bedzie juz zatem sytuacji jak w poprzedniej erze ze kazdy mial kosmicznie napakowane cechy klasowe .
Tak napisał Phil na forum głównym więc według mnie do 100 lvl-u czyli narazie aż sie osiągnie 100level należy pakować głownie w cechy klasowe nie ma się co bawić w polepszanie sobie wytrzymałości lub innych cech bez tego własnie bonusy aby sobie kupic lepszy sprzęt bo sie to nie opłaci tak mi sie przynajmniej wydaje jakie jest waze zdanie na ten temat??
Offline
No więc tak.. Ja korzystam ze sporych premi jakie daje moja rasa. Jednak i one powoli wymiękają. Teraz na tapecie bonusy klasowe. Z powodu idotycznego wzoru rekuryncyjnego na sile klasy z premiami do sily nie osiagna odpowiedniej dziury pomiedzy np szermierzami. To jest wpadka dopiero, zobaczymy jak to bedzie po 100 lvl. Kluczem do tej ery jest jak wiadomo umagicznianie sprzetu. Tylko to jest cholernie drogie. Ja sobie dobrałem taki sprzęt, który będzie najprawdopodobniej najlepszy do umagiczniania moją postacią. Tylko kiedy to będzie...
Offline
Veańczyk
U mnie bonusy klasowe słabo, bo jako krasnolud-szermierz ledwo wyszedłem z minusów, tak więc chwilowo pakuję w żywotność, potem przypakuję nieco jeszcze siłe(coby lepszą broń wziąć) a następnie wezme sie za zr/zw, narazie mam ich dośc tzn. po ok 50 :] Powolutku zaczynam dawać rade wojownikom z naszej gildii na treningach, ale mechanizm prawdopodobieństwa jest skwaszony, więc niestety nie wiem na ile mam faktycznie dobrą postać - okaże się w turnieju :]
Offline
Weteran
Skoro na razie rosna najszybciej bonusy klasowe no to do 100 powinnismyr aczej w to pakowac... tak na zdrowy rozsądek... choć z drugiej strony nie am to chyba większego znbaczenia bo nawet po 100 lvl.. i tak będziemy mieli bonusy klasowe na poziomie pow. 40%... więc ja póki co skupiam sie na żywotności:)
Offline
Intruz
Ja jako SIdan berserker skupiam się raczej na zwinności i oczywiscie na sile, choc w zywotnosc tez trzeba poakowac niewazne kim jestes
Ja mam dylemat czy pakować tak aby wykorzystać klasowe bonusy, z których w świetle tego co napisał Korthan właśnie na początku są największe korzyści czy może spełniać wymagania na sprzęt, z którego, w większości, też największy porzytek jest na początku. W moim przypadku później przy sporej zr (łowca) i tak najbardziej opłaci się założyć takie uzbrojenie, które zapewni mi największy bonus % do ataku, a obrona i ochrona będą miały drugorzędne znaczenie.
Jeśli chodzi o broń to zdecydowanie kosa, wyjątkiem może być paladyn, który powinien dobrze sprawować sie z puklerzem i bronią jednoręczną jednak nie słabszą niż siekiera z mitrylu trafienia: +6% obrażenia: 11-12.
Offline
Czy będąc szermierzem warto pakować w siłę czy też poczekać na bronie mithrillowe (niezależnie czy dwuręczna czy dwie jedynki), których wymagania siłowe są całkiem przystępne (już większość spełniam) a rozwijać zręczność i zwinność i trochę wytrzymałkę, których wysokie poziomy i tak są potrzebne do broni/pancerza? No i wtedy więcej zyskuje na bonusach klasowych i rasowych oraz trafieniu i uniku.
I troche 'ogólne' pytanie do weteranów: czy wysokie trafienie i uniki (na tyle na ile da się je rozwinąć dzięki bonusom rasowym i klasowym, profitom, 'lekkim' pancerzom i odpowiednim broniom - np. 2x szabla) dadzą radę wysokim obrażeniom? Oczywiście mam na myśli dwie drogi rozwoju i nie wykluczam wcale rozsądnego inwestowania w żw, wt czy jednak trochę pancerza. ;-)
Offline
Członek Wiecu
Na początku najlepsza jest 2h kosa bojowa - siła wymagana 89... Przyjnajmniej dla większości typów postaci (nie jestem akurat pewien czy u szermierzy się to sprawdzi...)
Uważam, że na początku sprzęt (głównie broń) jest bardzo ważna i pod to należy przydzielać punkty do cech.
Offline
Czyli kolejno Kosa z brązu a później z mithrylu. Mathrax ciężko przewidzieć, a biorąc pod uwage kosmiczną losowość jaką nam zaserwowano w tej Erze to nie ma pewnej recepty. Choć ja na twoim miejscu poszedłbym w zr i zw ze względu na bonus klasowy. Wt tylko tyle ile potrzeba na sprzęt, choć wybierałbym ten z dużymi bonusami do ataku i uników, więć raczej ten tańszy i małowymagający. Podobnie postąpiłbym z bronią, ale to dopiero za jakiś czas. Narazie kosa a później 2x [ długi miecz ] z mithrilu. Do czasu spełnienia wymagania lev pozostałe będziesz spełniał bez problemów.
Offline
Członek Wiecu
Jeśli będziesz miał kosę z brązu nie będziesz chyba musiał nawet przesiadać się spowrotem na miecz.
Offline