Moim zdaniem kup sobie pierścienie do zywotnosci, szate do zręczności i zwinności. Dopakuj jeszcze bardziej zwinność i zręczność, siły i wytrzymałości masz juz sporo. Oczywiście to tylko moje zdanie, zanim coś zmienisz poczekaj aż wypowiedzą sie lepsi, którzy i mi doradzali.
Offline
Ciężko będzie, ale myślę, że dasz radę.
1. Oba pierścionki w żywotność
2. W siłę raczej już nie wkładaj (chyba, że do sprzętu coś brakuje)
3. Wal wszystko w żywotność do 140, potem: 5 w żywotność 2 w wydymałkę
4. Zręczność, Zwinność podciągasz tylko gdy brakuje Ci żeby się ubrać
Rzeczy:
5. broń dwuręczna mithrilowa (ew. adamant jak Ci siły starcza)
6. Naszyjniki czy inne koszule staraj się kupować do żywotności i wytrzymałości
Będziesz przyjmował na siebie większość ciosów ( dlatego dużo życia), ale jeżeli ustoisz do pierwszego upadku to dalej powinno iść z górki. Gość się o własne buty zabije (z NIEWIELKĄ Twoją pomocą).
Atakuj stwory co mają mało życia i wytrzymałości. W tej chwili nie mogę sobie przypomnieć jakie to mogą być (elf(?) szermierz)
dewizę mieć: w straconej trzeba walczyć sprawie
marzeniem żyć, tak przecież najciekawiej
potężnym strach dać, maluczkim dawać pokrzepienie
wciąż naprzód iść i nie mieć czasu na zmęczenie
wyszczerbić miecz, lecz czyste mieć sumienie
Offline
jesli chodzi o potworki to nie ma zadnego problemu wygrywam z tymi najlepszymi gorzej z innymi wojownikam. dobra zainwestyje w zywotnosc i wytrzymke i zobacze. a co do turnieju to jako barb jakie klasy powinnienem atakowac ?? z jakimi powinnienem miec najlatwiej ??
Offline
Najłatwiej będziesz miał z takimi co mają minusy do żywotności i zwinnośći (częściej trafiasz), no i jeszcze mało wytrzymałości (szybciej upadają), ale nie wiem co to za rasy/klasy elf ma minusa do żywotności i +5 to wytrz., mroczny elf ma minusa do żywotności. Szukaj takich ras.
dewizę mieć: w straconej trzeba walczyć sprawie
marzeniem żyć, tak przecież najciekawiej
potężnym strach dać, maluczkim dawać pokrzepienie
wciąż naprzód iść i nie mieć czasu na zmęczenie
wyszczerbić miecz, lecz czyste mieć sumienie
Offline
A według mnie powinienes na turnieju starać sie atakować innych barbarzyńców ze słabszych gildii(bractw klanów drużyn)albo rae która ma bonus do wytrzymałości i do zwinności( nie wiem jaka to ) ale też ze słabej gildii
W tej erze barb jest najtrudniejszą postacia do prowadzenia. według mnie kup sobie po pierwsze opończa zwiadowcy +10 do zw i żyw. oraz 2 pierścionki do żywotności atak bedziesz miał z budynków do tego kupuj sprzet z bonusami do trafień i uników przedewszystkim podciąg zwinność do 81 i kup sobie toge bojową(podstawa) do tego skórzane buty i daj do alchemika na +3(mały koszt) wyjdzie z tego +6% do trafień i +3 do uników oraz ciężkie skórzane rękawice tez ulepsz do +3 bedzie +6 trafień nagolenniki brzytowe naramienniki wojenne na głowe morion ja mam taki sprzet w rycerzu i idzie mi nawet dobrze mam dobre trafienia i uniki jak na klase beż bonusów do tych cech. A punkty z poziomów dawaj tak jak radził ci sykacz a i broń to kup buławe albo 2 jednoręczne toporki z mithrilu
Offline
Ja mam szerma i aktualnie pakuje w zręcznośc i w zwinność. Gdy zaczynałem tą ere dawałem wszystkiego po równo żeby w dalszej części gry nie okazało się że brakuje mi np żywotności. Ogólnie myśle, że powinno sie pakować w gdzie masz bonus klasowy
Offline
O fajny temacik... nie ma to jak pomocna dłoń Ale przejdźmy do konkretów.
rasa: krasnolud
klasa: rycerz
level: 76
sila: 230+20
zrecznosc: 43+90
zwinnosc: 81+10
wytrzymalosc: 104
zywotnosc: 227-10
Statystyki podczas walk.
Trafienia: 589
Uniki: 412
Obrona: 166:4
Obrażenia: 123-203
HP: 1067
No i ewipunek.
Broń - partyzana
obrażenia: 21-28
trafienia: +2%
uniki: -1%
obrona: 4:0
Hełm - barbuta
obrona: 40:1
ochrona: 59%
Rękawice - ciężkie skórzane rękawice
trafienia: +7%
uniki: 0%
Obrona: 9:0
Ochrona: 40%
Zbroja - toga bojowa
uniki: +15%
obrona: 40:2
ochrona: 70%
Naramienniki - wojenne płytowe naramienniki
obrażenia: 3-5
trafienia: -5%
uniki: -1%
obrona: 44:1
ochrona: 77%
Nagolenniki - nagolenniki brzytwowe
obrażenia: 0-8
trafienia: +3%
uniki: +1%
obrona: 30:0
ochrona: 35%
Buty - skórzane buty
+6
trafienia: +7%
uniki: +4%
obrona: 10:0
ochrona: 25%
Magiczne dodatki
Pierścienie - 2x30 do zręczności
Szaty - opończa niewidzialności +10 do Zręczności +10 do Zwinności
Naszyjnik - Naszyjnik Nipponu
obrażenia: 1
trafienia: +1%
uniki: -2%
+20 do Siły
+20 do Zręczności
-10 do Żywotności
Oczekuję konstruktywnych porad
Offline
Chan. Masz śmieszną wartość obrony. Więć postacie zręczne mają na ciebie z pewnością 97% dlatego proponowałbym Ci dwa toporki mitrilowe wojenne. Kara do def to 8% ale w twoim przypadku to śmieszna wartość. Wtedy wzrosną Ci obr... Chyba relatywnie rzecz biorąc. Będziesz mógł zrezygnować z naramienników. Na rzecz skórzanych które znów zwiększą twój atak. Ja się nie znam, ale próbowałbym w tym kierunku.
Offline
porady hmmm
1.zamień partyzanena dwa jednoreczne topory z mithrilu(większe obrażenia chyba że nie masz kasy to poczekaj na dwureczny topór) a zamiast barbuty kup morion-25 więcej punktów obrony kosztem 1 punktu regeneracji żadko chyba walczysz powyżej 25tur żeby barbuta sie opłacała
2.W Veass rozwijamy atak więc zmień pierścień z zr na ten do zwinności narazie jeden a kiedyś tam jak bedziemy mieli więcej ataku zmien i drugi równiez żeby dawał punkty do zw
3.jestes rycerzem więc naszyjnik który daje bonus do siły jest zbędny kup sobie zgube hobbita +1do uników i +20 do zr i zw
-10 do wytrzymałości której i tak masz dużo nawet nie wiem czy nie za dużo
chyba tyle walczyłem z toba raz wygrałem a drugi przegrałem nie wiem czy tylko ja mam tak ale jak walcze z rycerzem poraz drugi to druga walka jest trudniejsza nie wiem jak z innymi klasami ale z rycerzami tak mam tak samo z Etriusem
Offline
Fangorn - ogólnie to przede wszystkim się pakuje w obnus klasowy, bo on najszybciej ci się rozwija:)
No to może i ja podam moje staty:
Rasa - ludzka samica
klasa - paladyn
lvl - 56
siła - 89 + 30
zręczność: 35 + 30
zwinność: 169
wytrzymałość: 55
żywotność: 169
Podczas walki:
Trafienia: 342
Uniki: 471
Obrona: 213:3 (61%)
Obrażenia: 63 - 124
HP: 703
Ekwipunku nie chce mi się podawać... Zresztą, od stereotypu nie odbiega (kosa, brzytwowe itp...)
Jak widać po statach, stosuję moją ulubioną technikę 3:3:1, czyli po trzy punkty w bonusy, ostatni zwykle w siłe.
Kiedyś kochałam... Teraz walczę. Kiedyś chciałam żyć... Teraz zabijam.
Offline
Ja narazie daje wszystko w siłe tak aż bede miał 400pkt a później 4 w siłe 2 w zywotność i 1 w zwinność .Azd ja na twoim miejscu dawałbym 4 w zw 2 w żyw i 1 w siłe według mnie bardziej opłaca sie dawac wiecej w obrone
Offline
Członek Wiecu
Chan, jak ktoś już wspominał o naszyjniku - na twoim miejscu bym zmienił na zr, zw.
Offline
To teraz ja Tak dla pewności...
rasa: mroczny elf
klasa: szermierz
level: 73
sila: 93
zrecznosc: 207+20
zwinnosc: 244+30
wytrzymalosc: 42-10
zywotnosc: 99+70
Statystyki podczas walk.
Trafienia: 699
Uniki: 707
Obrona: 124:2
Obrażenia: 71-120
HP: 574
Ekwipunek.
Broń - partyzana
obrażenia: 21-28
trafienia: +2%
uniki: -1%
obrona: 4:0
Helm - barbuta
obrona: 32:0
ochrona: 55%
Rękawice - ciężkie skórzane rękawice +6
trafienia: +7%
uniki: 0%
Obrona: 9:0
Ochrona: 40%
Zbroja - toga bojowa
uniki: +15%
obrona: 40:2
ochrona: 70%
Naramienniki - skórzane naramienniki +6
trafienia: +7%
uniki: +4%
obrona: 10:0
ochrona: 25%
Nagolenniki - nagolenniki brzytwowe
obrażenia: 0-8
trafienia: +3%
uniki: +1%
obrona: 30:0
ochrona: 35%
Buty - skórzane buty +6
trafienia: +7%
uniki: +4%
obrona: 10:0
ochrona: 25%
Magiczne dodatki
Pierścienie - 2x30 do żywotności
Szaty - opończa zwiadowcy +10 do Zwinności +10 do Żywotności
Naszyjnik - NASZYJNIK `ZGUBA HOBBITA`uniki: +1% +20 do Zręczności +20 do Zwinności -10 do Wytrzymałości
mam zamiar zmienic broń na 2x [ jednoręczny topór ] z mithrilu, czekam tylko na kase
Offline
Członek Wiecu
Zamieniłbym szaty i naszyjnik na dodające do żyw
Offline