Weteran
To jak już się spowiadamy:
lvl 74
ork berserker:
siła - 208 - 10
zręczność - 135+10
zwinność - 68+30
wt - 81
Żyw. - 177+80
obrazenia +186%
trafienia 645
uniki 427
obrona 148:1
hp 777(szatan upgrade:P )
obrazenia: 96-165 (to partyzana...)
sprzęt:
naszyjnik z jadeitem
morion
ciezkie skórzane rekawice+6
toga zwykła(bo jeszcze zwinnosci mi brak)
skórzane naramienniki +6
nagolenniki brzytwowe
skórzane buty+6
2xsygnet z diamentem
oponcza niewidzialnych
ogółem +22% do trafien i +18% do uników
co mozna poradzic? licze na waszą pomoc:)
Offline
My juz syskutowalismy ale to dobry pomysl i ja tez sobie wezme tu staty Licze na odzew bardziej doswiadczonych niz ja
Statystyki
Statystyka Rasa Klasa Razem
Siła: 153 5% 28% 203
Zręczność: 96 5% 0% 100
Zwinność: 128 0% 28% 163+10
Wytrzymałość: 84 5% 0% 88
Żywotność: 87 0% 0% 87+50
sprzet:
Trafienia: -11%* Uniki: -5% Obrona: 247:5 Ochrona: 69% Obrażenia: 4-15*
zamknięty hełm braz
trafienia: -5%
uniki: -2%
obrona: 35:1
ochrona: 80%
rękawice folgowe mithryl
trafienia: +1%
obrona: 36:0
ochrona: 86%
ciężka zbroja ćw...
obrona: 60:2
ochrona: 60%
naramienniki wojenne plytowe zelazo
obrażenia: 3-5
trafienia: -5%
uniki: -1%
obrona: 44:1
ochrona: 77%
nagolenniki brzy. adamant
obrażenia: 0-8.0
trafienia: +3%
uniki: +1%
obrona: 32:0
ochrona: 35%
wojenne buty płyt. braz
obrażenia: 1-2
trafienia: -5%
uniki: -2%
obrona: 35:1
ochrona: 72%
opończa zwiadowcy
+10 do Zwinności
+10 do Żywotności
partyzana
obrażenia: 21-28
trafienia: +2%
uniki: -1%
obrona: 4:0
pierścień z diam
+20 do Żywotności x2
Kiedys zaplakal swiat nad swoim koncem ale bylo za pozno oto jestem...
Offline
mała uwaga: napiszcie do czego wasze postacie mają minusy, bo nie wszyscy to wiedzą.
IcyDeath na twoim miejscu podniósłbym tymi pierścionkami i innymi szmatami siłę, wytrzymałość i żywotność (nie wiem dokładnie do czego mroczniaki mają minusy). Jako szermierz nie musisz wspomagać zręczności i zwinności (gildia też swoje daje), a siła czasem się przydaje.
Adrubal oba pierścienie w siłę. Szmaty i golda kup do siły i wytrzymałości(?). Nie wiem jakie masz minusy, ale na Twoim miejscu zaprzestałbym w jakikolwiek sposób rozwijania zręczności(no chyba, żeby topór kupić), ale podciągnąłbym trochę siłę.
Chan pojebaj zręczność i zwinność. Zajmij się siłą i żywotnością. Szmaty i świecidełka w żywotność. 4p siła 2p żywotność (czasem wytrzymałość). Buty, czapki, rękawiczki z jak największą obroną i ochroną.
Aegir więcej zręczności. Jak dojdziesz do 200p żywotności to wymień pierścionki na 2x+30 zręczność. Reszta może być
Sigmar więcej zwinności i wsadzaj czasem w żyotnośc, bo Ci braknie. Reszta okej.
Pomogłem? To kliknij to zielone koło nicka ;-)
[ot]
Chan witamy w naszych skromnych progach. (jak będziesz spał pomalujemy Cię na różowo)
[/ot]
Ostatnio edytowany przez sykacz (2006-08-05 19:58:28)
dewizę mieć: w straconej trzeba walczyć sprawie
marzeniem żyć, tak przecież najciekawiej
potężnym strach dać, maluczkim dawać pokrzepienie
wciąż naprzód iść i nie mieć czasu na zmęczenie
wyszczerbić miecz, lecz czyste mieć sumienie
Offline
Sykacz punkcik jest w sumie teraz ide 2 sila 1 zr 3 zw i 1 zyw ale mysle juz mam 100 zr wiec pojde 2 sila 3 zw 2 zyw co 5 lvl daje 5zyw i 2 wt dobrze jest Dzieki za potwierdzenie slusznosci mojej deczyji
Kiedys zaplakal swiat nad swoim koncem ale bylo za pozno oto jestem...
Offline
Po ostatnim turnieju doszedłem do wniosku, że coś spierdoliłem...
Siła: 86 15% 0% 98
Zręczność: 236 -10% 30% 283+30
Zwinność: 139 -10% 0% 125+90
Wytrzymałość: 63 10% 0% 69-10
Żywotność: 80 10% 30% 112
Ekwipunek: Trafienia: +34%* Uniki: +39% Obrona: 157:6 Ochrona: 48% Obrażenia: 0-8*
Broń: jednoręczny topór obrażenia: 28-35 trafienia: -1% uniki: -4% + puklerz
W walce: Atak: 998 unik: 653 Obrona: 157:6 (48%) Dmg: 75-112 HP: 660
Do tej pory nastawwiłem się na duży atak i stosunkowo dużą obrone. Ustawiałem postać pod przeciwników z dużą obroną i nieszczególnie dużym atakiem. Jednak kiepsko to wychodzi. Co proponujecie ? Ja zastanawiam sie czy nie zamienić jednoręcznego topora i puklerza na broń dwuręczna. A jeśli tak to mam dylemat. Teraz mógłbym kupić Partyzane za 250 tyś albo poczekać 7 lev i kupić topór za 410 tyś. Lepiej było by odrazu kupić Partyzane ale to spora strata kasy.
Offline
lucyfer wszystko ładnie ale wg. mnie jak masz mało siły to dwa toporki, tarcze możesz nosić jak masz sił od groma :]
a oto moje :
Statystyka Rasa Klasa Razem
Siła: 178 5% 0% 186
Zręczność: 96 5% 0% 100+30
Zwinność: 83 0% 28% 106+10
Wytrzymałość: 77 5% 0% 80
Żywotność: 114 0% 28% 145+20
BARBUTA
hełm
statystyki
obrazenia: -
trafienia: 0%
uniki: 0%
Obrona: 40:1
Ochrona: 59%
CIężKIE SSKóRZANE RęKAWICE
rękawice
statystyki
obrazenia: -
trafienia: +7%
uniki: 0%
Obrona: 9:0
Ochrona: 40%
SKóRZANE NARAMIENNIKI
naramienniki
statystyki
obrazenia: -
trafienia: +7%
uniki: +4%
Obrona: 10:0
Ochrona: 25%
SKóRZANE BUTY
buty
statystyki
obrazenia: -
trafienia: +7%
uniki: +4%
Obrona: 10:0
Ochrona: 25%
ćWIEKOWANE NAGOLENNIKI
nagolennice
statystyki
obrazenia: -
trafienia: +5%
uniki: +7%
Obrona: 20:0
Ochrona: 30%
TOGA BOJOWA
zbroja
statystyki
obrazenia: -
trafienia: 0%
uniki: +15%
Obrona: 40:2
Ochrona: 70%
pierścień z diamentem
+20 do Żywotności
pierścień z rubinem
+20 do Zręczności
opończa niewidzi...
+10 do Zręczności
+10 do Zwinności
Wisiorek
obrona: 1:0 - za kilka lvli będę mógł mieć coś lepszego
TOPOREK x2
broń jednoręczna
statystyki
obrazenia: 23-26
trafienia: +1%
uniki: -3%
Obrona: 0:0
Ochrona: -
Trafienia: +25%* Uniki: +20% Obrona: 118:3 Ochrona: 47% Obrażenia: 0-0*
w walce:
imię trafienia uniki % trafienia Obrona Dmg
MichuL 405 388 63 118:3 (47%) 69-77
Bron II 405 - 63 - 37-41
i nie wiem jakie na 73 kupić pierścionki i naszyjnik
Żyj 100 lat nasz premierze
Tylko czemu w naszej erze
www.pajacyk.pl
Offline
Veańczyk
Ja również tak dla pewności, może mi ktoś coś podpowie jak roziwjać postać:
rasa: ORK
klasa: Berserker
lvl: 74
Siła 129 20% 28% 190+20
Zręczność 77 -10% 28% 90+20
Zwinność 119 -15% 0% 101+10
Wytrzymałość 87 15% 0% 100
Żywotność 164 5% 0% 172+60
Obrażenia +194% (116-188|5-5)
Trafienia 258 (w karta postaci - 320|67)
Uniki 259 (281)
Życie 736
Czas Walki 28
Obrona: 297:4
Ekwipunek:
hełm: morion - Ob 65:0, Och 41%
rękawice: rękawice turniejowe - Tr -2%, Ob 48:0, Och 95%
zbroja: ciężka zbroja ćwiekowana - Ob 60:2, Och 60%
naramienniki: wojenne płytowe naramienniki - Obr 3-5, Tr -5%, U -1%, Ob 44:1, Och 77%
nagolennice: nagolenniki brzytwowe (+1) - Obr 0-8,4 Tr +3%, U +1% Ob 32:0 Och 35%
pierścień (2x): sygnet z diamentem +30 Żywotność
naszyjnik: naszyjnik Nipponu - Obr 1, TR +1%, U -2% +20 Si, +20 Zręcz, -10 Żywotn
broń: partyzana - Obr 21-28, Tr +2%, U -1% Obr 4:0
szata: opończa zwiadowcy +10 Zwin, +10 Żywotn
Ostatnio edytowany przez Ghostwheel (2006-08-06 17:37:07)
Offline
Weteran
Ja na twoim miejscu przypakowałbym w zręczność bo masz bardzo mało. Naszyjnik bym zmienił na dodający do zręczności. Wymieniłbym tez w ekwipunku parę rzeczy na takie dodające do trafien... ale to tylko moja sugestia.. Masz bardzo mało trafien jak na berka. ja gram taką samą postacią mam 75 lvl a mam trafien jakies 650 i 350 uników...
Offline
Michul, czy nie wydaje Ci się, że umagicznianie ćwiekowanych nagolenników jest conajmniej łamaniem sugestii starszyzny nie wspomne już o zdrowym rozsądku. Wybacz ale nie trzeba być wybitnym matematykiem lub, jak to niektorzy nazywają, kalkulatorem żeby wymyślić, że to się całkiem nie opłaca. To samo złoto wpłacane na gildie przynosi nieporównywalnie większe korzyści.
Offline
czy ja wiem, skóre warto ulepszać a mówisz że nagolenikó nie ? jak tak to przestanę
Żyj 100 lat nasz premierze
Tylko czemu w naszej erze
www.pajacyk.pl
Offline
Weteran
Skórzane nagolenniki a nie cięzkie ćwiekowe nagolenniki czy jakos tak.. pzoa tym ja bym czym prędzej zmienił na brzytwowe
Offline
Lucyfer zamiast w zręcznośc wsadź w siłę. Będziesz wyśmienitym łowcą, al e pamiętaj +4siła +2zręczność +1żywotność, szmaty w siłę i będziesz wielki. Jak się siła ustabilizuje w okolicy +200%trafień to zmień taktykę +3zręczność/zywotność +1siła i będzie gut. Małą zwinnośc uzupełniasz wysokim życiem.
Ghostwheel podglądnij postać Aegira i pocztaj parę postów wyżej co o nim napisałem, a powinno byc okej.
dewizę mieć: w straconej trzeba walczyć sprawie
marzeniem żyć, tak przecież najciekawiej
potężnym strach dać, maluczkim dawać pokrzepienie
wciąż naprzód iść i nie mieć czasu na zmęczenie
wyszczerbić miecz, lecz czyste mieć sumienie
Offline
W związku z nadchodzącymi zmianami trzeba odświeżyć ten temat. Póki co, proponuję podyskutować nad samym rozwojem postaci, ekwipunek na razie sobie darujmy.
Rozwijam paladynkę moim ulubionym sposobem głównie, czyli czyli po 3 pkt w bonusy klasowe, a ostatni wedle wyboru (obecnie jednak daję ten pkt zwykle w siłę, bo mamy płatnerza/kowala na podobnym poziomie). Kiedy osiągam lvl odpowiedni do założenia jakiegoś nowego cudeńka, wtedy punkty z 1-2 lvli przeznaczam w całości na wymagane przez dany przedmiot statystyki. To chyba tyle, słucham sugestii innych.
Kiedyś kochałam... Teraz walczę. Kiedyś chciałam żyć... Teraz zabijam.
Offline