widze ze pare osob przekroczylo juz a wiele juz nie dlugo przekroczy prog 120 lvl wiec mial bym pytanie co sie wg was bardziej oplaca wykupic ja wojownik iii za 50 tur i 100000 zlota czy moze lepiej 25 tur oraz zaplacic 200000 sztuk zlota ??
Offline
Jak to jest właściwie z profitem Ja Wojownik (powiedzmy na 3 poziomie) - dodaje te 0,5 trafień i uników na poziom? Czy działa to wstecz, tzn czy dostanę teraz z tego tytułu +60 do uników (za obecnych 120 poziomów), czy tylko za kolejne? Czy są one dodawane do puli która później podlega modyfikatorom z ekwipunku czy też nie?
Offline
Szlachcic Słowa!
Jakkolwiek by nie było, to się opłaca:) Wydaje mi się, że to działa wstecz, czyli dostaniesz te 60 punktów. A czy ulega to modyfikacjom? Nie mam zielonego pojęcia, ale wiesz, 120 punktów ulicą nie chodzi:)
Jak podaje Życie na gorąco...
Sherwett Hasyss
Offline
No tak. Ja stawiam zdecydowanie na szybkie szkolenie, bo tury są przecież ważniejsze. Ja mam troche inny dylemat. Zastanawiam się czy pakować w siłe czy obrażenia 100-150 mi wystarczą jak narazie. Czy obrażenia są ważne dla szerma??
Offline
Obrazenia są mniej ważne dla szermierza, ja bym bardziej postawił na zrecznosc i wiekszą przewagą zwinności. Te obrazenia co masz powinny ci wystarczyc na jakis czas I zrezygnuj moze z wytrzymalosci, bo pamietam kiedys dawales tam duzo
Offline
Icy co trzymasz w łapach - puklerz i jakaś jedynka czy dwója (jakie?)? Adamantowe brzytwówki czy skóra, bo reszta to pewnie skóra umagiczniona? Ostro chyba dałes w uniki, w sumie też planuję teraz je intensywniej przypakowywać. Ile orientacyjnie przeciwnik musi mieć trafień by Cię trafiać? I czy na turnieju szukasz przeciwników którzy Cie nie trafią (mają 3%) czy też kierujesz się czymś innym?
Chcę porównać szermiercze strategie. Ja przede wszystkim szukam przeciwników, którzy mnie nie trafią a których ja trafię dość często. Teraz albo zostawię sobie ten topór wojenny i obrażenia takie jak są (150-250) i przypakuję 2:5 w Zr:Zw, albo przerzucę się na puklerz i jakąś jedynkę - trafienia i uniki mi skoczą a będę szukał obrażeń.
Offline
W łapkach trzymam topór wojenny Nagolenniki skórzane. Hmm jak przeciwnik zaczyna mieć powyzej 1100 - 1200 trafien to już nie ma 3%, jest troszeczke wiecej. Na turnieju klepie tych co mają mały dmg i dużo obrony, zazwyczaj jak ktos ma duzo obrony to ataku ma malo, wiec ja bede mial na niego z 60% a on na mnie 5 - 10% np. Aksal A ty przestań ładować w sile bo pewnie masz ze 220 szermierzowi tak duzo nie trzeba, teraz bardziej zajmij sie zr/zw Hm... moglbys sprobowac z puklerzem, masz spory dmg to moze cos by z tego wyszlo, chociaz ja nie lubie z badziewiem latac
Offline
Bez przesady - siły mam dopiero 204. I tyle starczy poki co. Jednak z puklerzem i jedynką będę miał tylko trochę (jakieś 100-150) więcej trafień i uników ale drastycznie mniejsze obrażenia. Więc zostanę z dwują a nadrobię tamte Zręcznością i Zwinnością. A wyższy dmg spodobał mi się bo mogę sobie pozwolić na to by ktoś miał na mnie czasem i do 40% trafienia, albo żeby miał 'wyższe' uniki, bowiem wystarczy, że trafię go kilka razy (5-10).
Edit:
Tak przeglądam staty turniejowe i mam ochotę coś sprawdzić, już nie dziś. Otóż interesują mnie dwaj przeciwnicy:
Black Eryk 139lvl 708.7 817.82 472:5 (60%) 296-469 hp 1740
Brejver 758.18 593.3 416:4 (56%) 267-429 hp 922
Moje staty: 1324 1436 274:4 (44%) 147-241 hp 742
Walczyłem dziś z przeciwnikami, którzy mieli tyle trafień co dawało im max 3-5% i trafienie mnie 1-3 razy w ciągu walki. Takie ich uniki powodują, że tylko 1-2 razy ich nie trafię. Z moimi obrażeniami oznacza to ok 8 tur na Brejvera i ok 13 na Black Eryka.
Dam im rade czy nie? Ja uważam że Brejverowi spokojnie, zaś z Erykiem może być różnie choć szansa jest. Czy też różnica poziomów - ponad 15 - ma jakieś istotne znaczenie poza statami? Dodam, że te max 3 trafienia to zaobserwowane wahania losowaści - normalnie powinien to być max 1 raz.
Ostatnio edytowany przez Mathrax (2006-10-21 10:22:13)
Offline
No ja mam podobny problem. Nie wiem jak rozwijac dalej postac. Mam ogromny dmg i stosunkowo duzo hp, ale nie trafiam, a o uniknieciu nawet niemarzę. Nie oplaca mi sie dodawac do trafienia bo i tak nie trafie potencjalnego przeciwnika jezeli mi dochodzi z tych 7 pkt tam minimalnie do trafienia a innym ktorzy maja bonus klasowy 40. Szkoda pkt. W co je dodawac???
Mam 1850hp. Moze doladowac w zycie??Dosc duzo mi z bonusów dochodzi?? Co wy o tym sadzicie??
Offline
Ja po wpadce na turnieju zmieniłem dosyć ekwipunek. Moje statystyki z soboty:
PARSEN HAN LVL 138
TR:827.53 UN:1115.76 O:258:5 (49%) OBR:235-375 Hp 1825
I statystyki dzisiejsze po zmianei ekwipunku:
TR:971.89 UN:962.48 O:307:6 (49%) OBR:249-407 Hp 1799
Jak widac zmniejszyłem uniki ale zwiększyłem trafienia oraz dmg i obronę. Teraz nie wiem w co mi się opłaci ładować. Chyba w żywotność oraz dmg i zręczność (ale tutaj mam -15% od rasy). Jakieś sugestie mile widziane.
Offline
Szlachcic Słowa!
Ja - ale ja się naprawdę nie znam - wybrałbym defensywny wariant rycerza:) Czyli ustawiłbym ekwipunek pod uniki. Wtedy pakowałbym 2 w siłę, 1 w uniki i 5 w żywotność, ale to ja:P
Jesteś lacertem, więc chyba najlepiej będzie jak poradzi ci Korthan - bo to lacert rycerz i wymiatacz:) Ale tak w ogóle to masz mało życia; nad tym pracowałbym przede wszystkim:) Tym bardziej, że kumuluje ci się tam rasa z klasą:)
Jak podaje Życie na gorąco...
Sherwett Hasyss
Offline
Khhagrenaxx napisał:
Wtedy pakowałbym 2 w siłę, 1 w uniki i 5 w żywotność, ale to ja:P
Czy na pewno dobrze to wyliczyłeś?
W każdym razie ja preferuje z reguły wariant rycka ofensywnego, który ma dużo siły i troche trafień, natomiast rolę defensywną pełni u niego spora żywotność.
W przypadku lacerta ze względu na jego bonuy rasowe można się jednak skłonić do wariantu defensywnego, gdyż pięknie kumulują nam się wtedy bonusy do siły i żywotności, natomiast mamy dodatkowo spory rasowy bonus do zwinności.
Elasharr - ponury gwardzista
Herszt Veas
Offline
no to teraz ode mnie pasowało by mi zebyś napisał jakie maz przedmioty na sobie bo najlepiej to zebyś miał dwa pierscienie +30 do zr
szata niewidzialnych
-20 do Siły
+30 do Zręczności
+30 do Zwinnośc
naszyjnik `Zguba...
uniki: +1%
+20 do Zręczności
+20 do Zwinności
-10 do Wytrzymałości
elficka koszule wygodne spodnie nagolenniki brzytowe z adanamantu toge bojowa i reszte skórzana do tego najlepszych dwureczny topór niby nie jest dla lacertóów ale i tak wykorzystujesz z niego 100% bo nie jest on bronią zakazaną
dzięki temu bedziez miał z przedmiotów +120 do zr a na to nie działa żadna kara rasowa ja punty z poziomów rozkładam 1 w zr 1 w zw to po to aby wyciagac wiecej z % do trafień i uników które mam ze sprzetu no i w siłe 3 a w żyw 2 ale to tak zamienie czasmi daje 3 w zyw i 2 w siłe
oto moje staty:
Siła: 366 10% 42% 556-20
Zręczność: 169 -15% 0% 143+120
Zwinność: 130 10% 0% 143+65
Wytrzymałość: 61 -10% 0% 54-10
Żywotność: 333 20% 42% 539
wytrzymałosc zupełnie olewasz bo to przydaje sie tylko dla szermów paladynów i strażników
a co do robienia ofensywnego rycerza mi sie wydaje ze jest to bez sensu coś punktów tam nalezy dawać no ale głównie skupsie na sile i zyw bo z tego masz największy pozytek
Jak zrobisz rycka cos na ten wzór to gwarantuje ze mnisi łowcy barbarzyńcy i gwardzisci a i jeszcze będą pewniakami a i jeszce berserkerzy chociaz tutaj czasem mozna sie nadziać bo im losowośc sprzyja
z tego co podałes to troche mało masz hp podciag tak do 2000 i sciag ten puklerz bo to u rycka jest spora pomyłką
Offline