Veass

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Sonda

JAK POWINNIŚMY ROZWIJAĆ BUDYNKI??

ATAK 3 OBRONA 1

74% - 29
ATAK 1 OBRONA 3

17% - 7
ATAK 2 OBRONA 2

0% - 0
ZIELARZ?? ..HEHE

7% - 3
Total: 39

#46 2006-08-19 17:17:34

killfactor

Członek Wiecu

Skąd: von Stettin :p
Zarejestrowany: 2006-06-22
Posty: 278

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Po(sz)czekajmy na Cliva. Jako były master Bordo też powinien coś z tą mechniką kumać.


Cincz - jaszczurka, która się nie myli

Offline

 

#47 2006-08-19 17:38:03

Clive

Trzeźwy inaczej;P

Zarejestrowany: 2006-08-11
Posty: 63

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Dobra, przeczytalem cały temat. Z tego co mi sie wydaje macie strasznie dużo lancertó a w szczególności paladynów. Oni nie ają bonusu do zrecznosci lecz z rasy nawet minusy. Z kolei nawet rycerzowi przydaje sie obrona, w zeszlej erze pod koniec ładowaliśmy tylko w to aby sprowadzić szanse w walce mniej wiecej 50% do 50% bo to bylo najdogodniejsze. Tutaj z kolei jak macie bonus do zwinności i ją ładujecie bo musicie aby założyć ekwipunek z zasady macie ją wiekszą. Dlatego nie mozecie tego zaniedbywać. Ja ładowalem równo w oba budynki ze stała przewagą kowala nad platnerzem która sie zmieniala w zależności od poziomu. Moją propozycją jest 1:1 z przewagą hm... 100 i lekko rosnąćą kowala lub aby to roslo równomiernie 3:2 lub 4:3 gdyż są wieksze szanse na wykorzystanie wszystkich bonusów.
Behemoth system na trafienie sie troche zmienił dlatego poprzedniej ery jako przykladu bym nie brał. I jak pamietam w pewnym momencie zaczeliście równo ładować w obrone Na dodatek teraz inaczej działa ekwipunek
Podsumowując 3:2 lub 4:3  z dynamicznego rozwoju a bardziej stały to z przewagą kowala.

PS. I bym zapomniał... Należy pamietać iż budynki budują sie stosunkowo szybko nawet później a poziom srednio zdobywasz 1 na dzień. I po pewnym czasie i tak bedziesz mial max w ataku i unikach Dlatego nie można zapominać o płatnerzu bo przemdioty dają procentowe wartości

Ostatnio edytowany przez Clive (2006-08-19 17:53:47)


Clive is brutal and full of zasadzkas

Offline

 

#48 2006-08-19 17:40:36

Og

Gad na Baby

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-06-16
Posty: 320

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Czyli mniej więcej to co teraz się dzieje... Mamy mocniejszego kowala od płatnerza. I tak jakoś jedziemy.


http://img220.imageshack.us/img220/4229/sigggg1cz8kz.gif

Offline

 

#49 2006-08-19 20:47:14

Behemoth

Veańczyk

Skąd: 100lica
Zarejestrowany: 2006-06-29
Posty: 136

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Zasadniczo się z Tobą zgadzam Clive i nie zamierzam nawet wchodzić na Twój autorytet, ale co do rycerzy zgodzić się niestety nie mogę. Pasują nam rasy z bonusem do zręczności ( Bersekerzy, Gwardziści, Łowcy ) więc próbując złagodzić ich ataki tylko marnowalibyśmy punkty. Dużo lepiej włożyć te punkty w żywotność i... zręczność. Ja z gildii mogę pobrać raptem stówkę uników. Przedmioty ustawiłem sobie pod atak i w zasadzie tylko tak mogłem zrobić to rozsądnie. Z przedmiotów mam +70 do zręczności, -10 do zwinności, +17% większe trafienia i tylko +4% większe uniki. I moim zdaniem dla rycerza jest to optimum, bo jak napisałem wyżej pakowanie w obronę jest po prostu BEZCELOWE.
To tylko taka mała dygresja, a przykład z poprzednią erą faktycznie był faktycznie nietrafiony. Tam pewne rzeczy można było wytłumaczyć. Tutaj dzieją się po prostu CUDA . I tak nie da się wszystkim dogodzić, więc decyzja i tak należy do Oga. Myślę, że stosunek 3:2 na korzyść kowala byłby najbardziej optymalny dla całej gildii

Ostatnio edytowany przez Behemoth (2006-08-19 22:27:37)


Słyszysz za sobą kroki? Boisz się? Masz czego...

Offline

 

#50 2006-08-19 23:52:51

Aegir_einarson

Weteran

Skąd: Stolica dolnego śląska
Zarejestrowany: 2006-06-18
Posty: 439

Re: JAKIE BUDYNKI:)

3:2 albo nawet 4:2 czyli 2:1 dla kowala... ja jestem berkiem i pakuję sporo w zręczność więc jedyne sensowne bonusy jakie mogę mieć to te do zręczności. na zwinkę nawet nie liczę .. więc dla mnie jak najbardziej przewaga kowala...


http://img213.imageshack.us/img213/3066/mjavatarnetxu5.gif

Offline

 

#51 2006-08-20 07:17:13

Clive

Trzeźwy inaczej;P

Zarejestrowany: 2006-08-11
Posty: 63

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Widzisz Behemoth Należy pamietać iż stosunkowo łatwo jest sprowadzić do stosunku 50% na 50% a dużo trudniej do dużych trafień. Bo podniesienie tej obrony dużo nie kosztuje a postaciom bez zreczności utrudnia zabicie Ciebie bo nie mają 80% na trafienie Ciebie ale 50 lub nawet mniej.. a Ty z kolei masz niewiele mniejszy atak niż być mial pakując wszystko w kowala i wieksze szanse na trafienie go... a czyż nie o to chodzi

Aegir ale ja tutaj mówie o ogóle, nie wiem ilu jest berków ale budynki dostosowywuje sie raczej pod wiekszośc... ale dobra, ide spać bo klepie głupoty rano to przeczytam i przemysle jeszcze raz...


Clive is brutal and full of zasadzkas

Offline

 

#52 2006-08-20 08:36:46

Sigmar

Członek Wiecu

Zarejestrowany: 2006-06-19
Posty: 453

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Panowie krotko mowiac tak jak zaporponowalem jak tylko odnowiono temacik 3:2 z przewaga kowala


http://img219.imageshack.us/img219/2091/sigmarkopiafe3.jpg

Kiedys zaplakal swiat nad swoim koncem ale bylo za pozno oto jestem...

Offline

 

#53 2006-08-20 13:27:00

Og

Gad na Baby

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-06-16
Posty: 320

Re: JAKIE BUDYNKI:)

albo 4:3... Zdecydujmy się... Myślę, że podciągniemy atak do 400 a obronę do 300 i zadecydujemy, czy dalej dynamicznie rozwijamy 4:3 czy się to nie sprawdza.


http://img220.imageshack.us/img220/4229/sigggg1cz8kz.gif

Offline

 

#54 2006-08-20 14:48:56

Sigmar

Członek Wiecu

Zarejestrowany: 2006-06-19
Posty: 453

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Ot tak popieram ta inicjatywe


http://img219.imageshack.us/img219/2091/sigmarkopiafe3.jpg

Kiedys zaplakal swiat nad swoim koncem ale bylo za pozno oto jestem...

Offline

 

#55 2006-08-20 21:15:35

Aegir_einarson

Weteran

Skąd: Stolica dolnego śląska
Zarejestrowany: 2006-06-18
Posty: 439

Re: JAKIE BUDYNKI:)

No i psotanowione:)


http://img213.imageshack.us/img213/3066/mjavatarnetxu5.gif

Offline

 

#56 2006-08-22 04:55:56

Elasharr

Herszt

Skąd: W-wa/Veass ;)
Zarejestrowany: 2006-06-17
Posty: 271

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Ja samolubnie puściłem głos na 3:1 dla obrony, bo klasy ofensywne zawsze wychodziły lepiej na bonusie do obrony. Najlepszy przykład to berserkerzy z BG w IV erze. W innych gildiach berki leżały i kwiczały bo na wyzszych poziomach stwory ich lały, w powodu braku obrony, a w BG potężny bonus umożliwiał im normalne bezproblemowe lanie stworów.

Obiektywnie jednak jestem za opcją 2:2 bo wg mnie jest to jedyna opcja sprawiedliwa gdyż wtedy tak samo korzystają klasy ofensywne jak i defensywne.

Opcja full atak to już dla mojej i tak słabej postaci by była totalna porażka.


Elasharr - ponury gwardzista
Herszt Veas
http://img377.imageshack.us/img377/7748/ela23wx.gif

Offline

 

#57 2006-08-22 08:56:47

Fangorn

Veańczyk

Zarejestrowany: 2006-07-22
Posty: 824

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Proponuje żeby zostało tak jak jest, bo właśnie teraz idziemy na taki stosunek ataku do obrony jaki zaproponował Clive


http://img91.imageshack.us/img91/7809/fangorn2ur4.jpg

Offline

 

#58 2006-08-22 11:42:34

Og

Gad na Baby

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2006-06-16
Posty: 320

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Elasharr, nie no full w jedną cechę totalnie odpada... Bo nawet postaci z premią klasową do tej cechy mogłyby mieć problem z wykorzystaniem pełni budynków.


http://img220.imageshack.us/img220/4229/sigggg1cz8kz.gif

Offline

 

#59 2006-08-23 19:30:10

Ssighames

Veańczyk

Zarejestrowany: 2006-06-17
Posty: 83

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Co do płatnerza i kowala to nie bede sie udzielał... sami lepiej wiecie, ale za to rozwijanie alchemika do takiego poziomu w jakim teraz jest to chyba lekka przesada. Nie wiem czy ktos ma zbroje, bron na +16 i czy starczy mu na to kasy, statystyk i leveli. wiec rozwijanie dalej alchemika chyba nie ma sensu. Nie wiem moze alchemik jest tani w budowie i zwieksza poziom gildi, ale tak czy siak dalsze rozwijanie go według mnie jest bezcelowe. I chyba lepiej zaoszczedzic na inne budynki np. płatnerz/kowal.

Pozdrawiam

/uwaga na ortografię - Sykacz/


"Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie". - G.Buccaccio

Offline

 

#60 2006-08-23 19:34:01

Fangorn

Veańczyk

Zarejestrowany: 2006-07-22
Posty: 824

Re: JAKIE BUDYNKI:)

Nie zgadzam się że rozwijanie alchemika nie jest potrzebne. Wiele osób w naszej gildii stale alchemizuje swoje skóry nawe do większych poziomów niż +16


http://img91.imageshack.us/img91/7809/fangorn2ur4.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zarzadzanieumk.pun.pl www.scaletuning.pun.pl www.jaruga.pun.pl www.minipigs.pun.pl www.thirtysecondstomars.pun.pl