ATAK 3 OBRONA 1 | 74% - 29 | |||||
ATAK 1 OBRONA 3 | 17% - 7 | |||||
ATAK 2 OBRONA 2 | 0% - 0 | |||||
ZIELARZ?? ..HEHE | 7% - 3 | |||||
|
Członek Wiecu
Po(sz)czekajmy na Cliva. Jako były master Bordo też powinien coś z tą mechniką kumać.
Offline
Trzeźwy inaczej;P
Dobra, przeczytalem cały temat. Z tego co mi sie wydaje macie strasznie dużo lancertó a w szczególności paladynów. Oni nie ają bonusu do zrecznosci lecz z rasy nawet minusy. Z kolei nawet rycerzowi przydaje sie obrona, w zeszlej erze pod koniec ładowaliśmy tylko w to aby sprowadzić szanse w walce mniej wiecej 50% do 50% bo to bylo najdogodniejsze. Tutaj z kolei jak macie bonus do zwinności i ją ładujecie bo musicie aby założyć ekwipunek z zasady macie ją wiekszą. Dlatego nie mozecie tego zaniedbywać. Ja ładowalem równo w oba budynki ze stała przewagą kowala nad platnerzem która sie zmieniala w zależności od poziomu. Moją propozycją jest 1:1 z przewagą hm... 100 i lekko rosnąćą kowala lub aby to roslo równomiernie 3:2 lub 4:3 gdyż są wieksze szanse na wykorzystanie wszystkich bonusów.
Behemoth system na trafienie sie troche zmienił dlatego poprzedniej ery jako przykladu bym nie brał. I jak pamietam w pewnym momencie zaczeliście równo ładować w obrone Na dodatek teraz inaczej działa ekwipunek
Podsumowując 3:2 lub 4:3 z dynamicznego rozwoju a bardziej stały to z przewagą kowala.
PS. I bym zapomniał... Należy pamietać iż budynki budują sie stosunkowo szybko nawet później a poziom srednio zdobywasz 1 na dzień. I po pewnym czasie i tak bedziesz mial max w ataku i unikach Dlatego nie można zapominać o płatnerzu bo przemdioty dają procentowe wartości
Ostatnio edytowany przez Clive (2006-08-19 17:53:47)
Offline
Gad na Baby
Czyli mniej więcej to co teraz się dzieje... Mamy mocniejszego kowala od płatnerza. I tak jakoś jedziemy.
Offline
Veańczyk
Zasadniczo się z Tobą zgadzam Clive i nie zamierzam nawet wchodzić na Twój autorytet, ale co do rycerzy zgodzić się niestety nie mogę. Pasują nam rasy z bonusem do zręczności ( Bersekerzy, Gwardziści, Łowcy ) więc próbując złagodzić ich ataki tylko marnowalibyśmy punkty. Dużo lepiej włożyć te punkty w żywotność i... zręczność. Ja z gildii mogę pobrać raptem stówkę uników. Przedmioty ustawiłem sobie pod atak i w zasadzie tylko tak mogłem zrobić to rozsądnie. Z przedmiotów mam +70 do zręczności, -10 do zwinności, +17% większe trafienia i tylko +4% większe uniki. I moim zdaniem dla rycerza jest to optimum, bo jak napisałem wyżej pakowanie w obronę jest po prostu BEZCELOWE.
To tylko taka mała dygresja, a przykład z poprzednią erą faktycznie był faktycznie nietrafiony. Tam pewne rzeczy można było wytłumaczyć. Tutaj dzieją się po prostu CUDA . I tak nie da się wszystkim dogodzić, więc decyzja i tak należy do Oga. Myślę, że stosunek 3:2 na korzyść kowala byłby najbardziej optymalny dla całej gildii
Ostatnio edytowany przez Behemoth (2006-08-19 22:27:37)
Offline
Weteran
3:2 albo nawet 4:2 czyli 2:1 dla kowala... ja jestem berkiem i pakuję sporo w zręczność więc jedyne sensowne bonusy jakie mogę mieć to te do zręczności. na zwinkę nawet nie liczę .. więc dla mnie jak najbardziej przewaga kowala...
Offline
Trzeźwy inaczej;P
Widzisz Behemoth Należy pamietać iż stosunkowo łatwo jest sprowadzić do stosunku 50% na 50% a dużo trudniej do dużych trafień. Bo podniesienie tej obrony dużo nie kosztuje a postaciom bez zreczności utrudnia zabicie Ciebie bo nie mają 80% na trafienie Ciebie ale 50 lub nawet mniej.. a Ty z kolei masz niewiele mniejszy atak niż być mial pakując wszystko w kowala i wieksze szanse na trafienie go... a czyż nie o to chodzi
Aegir ale ja tutaj mówie o ogóle, nie wiem ilu jest berków ale budynki dostosowywuje sie raczej pod wiekszośc... ale dobra, ide spać bo klepie głupoty rano to przeczytam i przemysle jeszcze raz...
Offline
Członek Wiecu
Panowie krotko mowiac tak jak zaporponowalem jak tylko odnowiono temacik 3:2 z przewaga kowala
Kiedys zaplakal swiat nad swoim koncem ale bylo za pozno oto jestem...
Offline
Gad na Baby
albo 4:3... Zdecydujmy się... Myślę, że podciągniemy atak do 400 a obronę do 300 i zadecydujemy, czy dalej dynamicznie rozwijamy 4:3 czy się to nie sprawdza.
Offline
Członek Wiecu
Ot tak popieram ta inicjatywe
Kiedys zaplakal swiat nad swoim koncem ale bylo za pozno oto jestem...
Offline
Herszt
Ja samolubnie puściłem głos na 3:1 dla obrony, bo klasy ofensywne zawsze wychodziły lepiej na bonusie do obrony. Najlepszy przykład to berserkerzy z BG w IV erze. W innych gildiach berki leżały i kwiczały bo na wyzszych poziomach stwory ich lały, w powodu braku obrony, a w BG potężny bonus umożliwiał im normalne bezproblemowe lanie stworów.
Obiektywnie jednak jestem za opcją 2:2 bo wg mnie jest to jedyna opcja sprawiedliwa gdyż wtedy tak samo korzystają klasy ofensywne jak i defensywne.
Opcja full atak to już dla mojej i tak słabej postaci by była totalna porażka.
Elasharr - ponury gwardzista
Herszt Veas
Offline
Veańczyk
Proponuje żeby zostało tak jak jest, bo właśnie teraz idziemy na taki stosunek ataku do obrony jaki zaproponował Clive
Offline
Gad na Baby
Elasharr, nie no full w jedną cechę totalnie odpada... Bo nawet postaci z premią klasową do tej cechy mogłyby mieć problem z wykorzystaniem pełni budynków.
Offline
Veańczyk
Co do płatnerza i kowala to nie bede sie udzielał... sami lepiej wiecie, ale za to rozwijanie alchemika do takiego poziomu w jakim teraz jest to chyba lekka przesada. Nie wiem czy ktos ma zbroje, bron na +16 i czy starczy mu na to kasy, statystyk i leveli. wiec rozwijanie dalej alchemika chyba nie ma sensu. Nie wiem moze alchemik jest tani w budowie i zwieksza poziom gildi, ale tak czy siak dalsze rozwijanie go według mnie jest bezcelowe. I chyba lepiej zaoszczedzic na inne budynki np. płatnerz/kowal.
Pozdrawiam
/uwaga na ortografię - Sykacz/
Offline
Veańczyk
Nie zgadzam się że rozwijanie alchemika nie jest potrzebne. Wiele osób w naszej gildii stale alchemizuje swoje skóry nawe do większych poziomów niż +16
Offline